REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamční řád
Kupujícímu doporučujeme si při přebírce zboží odkontrolovat a případně poškozené zboží přepravou ihned sepsat zápis o škodě - viditelně poškozené zboží něpřebírat - případně po dohodě na tel: 777072879
Škodu neprodleně nahlaste dopravci - případně si hlášení nechte potvrdit na e-mail.
Hlašení škody přepravce intime.cz : Tel: 246 092 912
Hlášení škody přepravce Fofrcz.cz Tel: 543213909
Hlášení škod TOP -TRANS -
Reklamaci na poškození přepravou je potřeba uplatnit co nejdříve od převzetí výrobku. - Dopravce vyžaduje nahlášení škody do 48hodin od převzetí zásilky. V případě, že bude reklamace zaslána později, je možnost zamítnutí dopravcem.
Doporučení - Přepravní služba má ve svých smluvních obchodních podmínkách upozornění, že poškození přepravou i skrytá vada vzniklá přepravou je potřeba uplatnit do 48 hodin od převzetí zásilky. Požadavky přepravní služby jsou nafocení zboží a původního obalu, písemné uplatnění reklamace. Takto zaslané podklady přepošleme k uplatnění reklamace škody vzniklé přepravou. Reklamace můžete uplatnit na ronaldo@seznam.cz nebo písemně na René Kolář, Střelecká 102 - Valtice 602 00. Tel: 777072879
Při zaslání reklamace je nutné je uvést číslo objednávky, číslo zásilky - ( najdete na nálepce na balíku), při poškození dopravou zápis o škodě, fotodokumentaci obalu a poškození zásilky. Tuto reklamaci co nejdříve odeslat na ronaldo@seznam.cz, škodu je také možné nahlásit na tel: 777072879 - nicméně je však reklamaci nutné zaslat písemně.
V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, informuje zákazník prodávajícího výhradně písemně na e-mail ronaldo@seznam.cz a na adresu: René Kolář, Střelecká 102, Valtice Vracené zboží, musí být nepoškozené a nepoužité. Jedná se o vrácení zboží spotřebitelem.
PŘEDMĚT: ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - MUSÍ BÝT OZNAČENO
Od smlouvy nelze odstoupit u objednávky na IČ - Firemní objednávky k vrácení nepřijímáme.
Zboží (balík) zašlete na adresu René Kolář, Střelecká 102 Valtice. 69142
Osobní reklamace dohodou na telefonu 777072879.
Reklamace - písemné zaslání na e-mail.
PŘEDMĚT: REKLAMACE - MUSÍ BÝT OZNAČENO
Reklamace je potvrzena dnem, kdy jsou prodejci dodány následující doklady, sepsaná reklamace, označení vady, fotodokumentace poškozeného zboží a původního obalu. Reklamce Vám bude potvrzena a do 30 dní od potvrzení reklamace vyřízena.
Zboží k reklamaci musí být předáno čísté, v případě špinavého zboží vám bude účtován poplatek za čištění dle ceníku.
Rozhodnutí reklamace Vám bude odesláno na e-mail spolu se zápisem o průběhu reklamace.
1) Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce záruční doby, která je uvedena u informací u zboží a která vychází ze záruční lhůty poskytované výrobcem. V připadě, že u výrobku není záruční list je záruční doba 2 roky dle zákona. Za záruční list je považován daňový doklad.
2) K reklamaci doporučujeme ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu (kopii faktury nebo paragonu) a seznam závad, které produkt vykazuje. Kupující při reklamaci předává prodávajícímu reklamované zboží úplné a čisté. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci přijmout, ale zamítnout.
Adresa pro případné zaslání reklamovaného zboží: Nábytek Neli - René Kolář, Střelecká 102, Valtice Reklamaci je možné nahlásit telefonicky na 777072879 s následným písemným zasláním na adresu ronaldo@seznam.cz
3) Záruka se vztahuje pouze na závady vzniklé při běžném používání výrobku.
4)Záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným nebo násilným zacházením s výrobky, neodbornými zásahy, nedodržením technických podmínek pro provozování a na vady vzniklé v důsledku oprav, které neprováděl prodávající nebo jím pověřená osoba. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací a přepravní společností, pouze může uplatnit reklamaci na vzniklou škodu.
5) Nárok na záruku nelze uplatnit, jestliže vady byly způsobeny vnějšími událostmi a nezpůsobil je prodávající.
6) V rámci záruky a záruční opravy se nárokuje výhradně oprava výrobku, nikoli jeho vylepšení proti původnímu stavu.
7) U zlevněného zboží a zboží použitého se záruka nevztahuje na vady, pro které bylo zboží zlevněno, které vznikly v důsledku jeho používání či opotřebení.
8) Odstoupit od smlouvy lze bez udání důvodu do 14 dnů (SPOTŘEBITEL). Adresa pro zaslání odstoupení od smlouvy je René Kolář, Střelecká 102, Valtice nebo ronaldo@seznam.cz
Zboží nesmí být nějak poškozené, upravované a používané.
9) Nově lze řešit reklamace dohodou mezi prodávajícím a kupujícím formou slevy na reklamovaném výrobku.
10) Jestliže je Vám zasláno jiné zboží, než bylo uvedeno v objednávce, zboží můžete vrátit do ze zákona do 14 dnů a budou Vám vráceny i náklady za dopravu zboží k prodejci.
11) Jákýkoliv elektro výrobek je zakázáno používat od doby zjištění závady. V případě používání vadného výrobku nese odpovědnot za škodu kupující a při reklamaci bude k této skutečnosti přihlídnuto.
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do sedmi pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku, potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající o výsledku vyrozumí kupujícího formou elektronické pošty, pokud se strany nedohodnou jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
V případě, že je obal zboží poškozen, kupující sepíše s přepravcem zápis o škodě.
V případě poškození zboží dopravou, zákazník sepíše reklamaci s popisem poškození a přiloží fotodokumentací poškozeného zboží a fotky původního obalu. Adresa pro zaslání: ronaldo@seznam.cz, René Kolář, Střelecká 102, Valtice.
Zboží je pak vyžádáno na základě vyjádření k reklamaci.
Nefunkční a poškozené zboží: Sepsat důvod reklamace a v případě poškození zaslat foto na ronaldo@seznam.cz. Prodejce reklamaci vyhodnotí a rozhodne o zaslání případně likvidaci zboží.
Zboží z reklamace se zasílá až na žádost dodavatele.
Záruka na zboží pro spotřebitele je 24 měsíců, pro firmy 6 měsíců.
Rozměry nábytku - tolerance +- 3cm.
Informace k doručování zásilek.
V ceně dopravy je zahrnuto doručování 2x na uvedenou adresu - každé další doručování je zpopltaněno stejnou částkou jako je uvedeno v objednávce. V případě, že je u zboží uvedena doprava zdarma je cena účtována podle chyrakteru a váhy zboží v rosahu účtování dopravy uvedeném v ceníku dopravy.
Ceník služeb:
Uskladnění nevyzvednutých reklamací: 30kč/den. Prvních 14 dní je uskladnění zdarma.
Storno objednávky na zakázku je s poplatkem 20%-100% dle rozdělanosti díla.
Info pro kupující:
http://www.coi.cz/cs/legislativa/prava-kupujicich-2.html
Více na tel: 777072879
Ve Valticích dne 1.9.2021
Náležitosti nahlášení reklamace:
číslo objednávky – najdete v rekapitulaci objednávky
číslo zásilky – najdete na nálepce umístené na zásilce
zápis o škodě s přepravní službou v případě porušení obalu – oskenovaný zápis sepsaný s řidičem přepravní služby.
Popis závady, vady: popis čeho se reklamace týká, chybějící zboží, poškozený díl atd.
Do předmětu napiště: reklamace, číslo objednávky a datum zaslání reklamace
Přiložte foto původního obalu a několik fotek poškozeného zboží z různých úhlů.
Zboží nezasílejte bez vyzvání a rozhodnutí o výřízení reklamace. U uznané reklamce se zboží vetšinou likviduje, tedy nezasílá zpět.
O reklamaci budete vyrozuměni do 7 dnů od přijetí reklamace. Výřízení reklamace do 30. dnů.
Děkujeme za respektování zaslání reklamace s těmito náležitostmi.
Ceník doplňkových služeb - oprava dokladu na žádost zákazníka 1 úkon 100kč
Vrácení špatně zaslané platby, vystavení dobropisu 1 úkon 100kč.
Vzor odstopení od smlouvy.
§ 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Odstopení od smlouvy
Odstupiji od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.)
Jméno a příjmení
adresa:
Město:
tel:
Číslo smlouvy:
Podpis
Vlastnoruční podpis
datum.
Číslo účtu pro vrácení platby: